środa, 7 lutego 2018

Podsumowanie miesiąca // styczeń '18

Cześć! Ostatnio nie miałam zbyt wiele czasu na pisanie podsumowań miesiąca, ale teraz staram się jak najwięcej czerpać z trwających ferii. W styczniu przeczytałam sześć książek, co uważam za przyzwoity wynik.

Pierwszą książka była moja lektura, "Dywizjon 303". Książka nie za bardzo mi się podobała, ale zdaję sobie sprawę, że jest pozycją, która powinno się znać.

Drugą książka, którą przeczytałam a właściwie dokończyłam w styczniu była "Fangirl" autorstwa Rainbow Rowell. Jest to jedna z tych uroczych historii, o których szybko nie zapomnimy. Nigdy nie czytałam podobnej młodzieżówki, w związku z tym książka uzyskała 3.5 na 5 gwiazdek.
Po pierwszy tom przygód Harry'ego Potter'a sięgnęłam, ponieważ nie miałam ochotę na żadną z nieprzeczytanych książek z mojej biblioteczki. Książkę tę czytałam po raz trzeci.

Od razu kiedy "Kłamczucha" znalazła się w moich łapach zaczęłam ją czytać. Lekko zawiodłam się na tej pozycji. Co mi się podobało, a co nie podobało możecie przeczytać w recenzji klikając tutaj. Koniec końców książkę oceniłam na 3.5 gwiazdek na 5.

Nie sądziłam, że kiedykolwiek przeczytałam którąś z książek Gaimana, a jednak. (Chodzi o to, że kiedyś zaczęłam czytać "Księgę cmentarną", ale książka kompletnie mi nie podeszła) Kiedy pani bibliotekarka po raz kolejny poleciała mi twórczość Gaimana postanowiłam, że dam szansę "Gwiezdnemu pyłowi". Książka bardzo ki się podobała, była oryginalna i konkretna. To fantastyka którą warto czytać. "Gwiezdny pył" otrzymał 4 na 5 możliwych gwiazdek.

Ostatnią książką jaką przeczytałam jest tomik poezji są "Liryki najpiękniejsze" Marii Pawlikowskiej-Jasnorzewskiej. Pani Maria dla mnie jest mistrzynią miniatur, potrafi w niewielkiej ilości słów przekazać odbiorcy tak wiele. Na pewno będę wracać do tego zbioru poezji, który nagrodziłam czterema gwiazdkami. 

Liczba przeczytanych książek: 6
Liczba przeczytanych stron: 1 609
Suma grubości grzbietów: 12,5 cm 
Średnia ocena: 4
Udostępnij ten wpis

4 komentarze :

  1. O, swego czasu też czytałam HP dokładnie trzy razy :D Ale to było chyba w ciągu dwóch lat, wszystkie części, więc ciężki przypadek xD
    Gratuluję wyników :D
    Pozdrawiam ciepło :)
    Kasia z niekulturalnie.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wynik :) Ja uwielbiam Gaimana, kupuje i czytam wszystko co zostaje wydane pod jego nazwiskiem <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ograniczę się do wypożyczania z biblioteki :)

      Usuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.