wtorek, 2 maja 2017

Podsumowanie miesiąca // kwiecień '17

Cześć i czołem, duch pod stołem! Dzisiaj przyszedł moment na podsumowanie kwietnia, który był dosyć dobrym (jak na mnie) miesiącem pod względem czytelniczym, udało mi się przeczytać pięć książek. Do mojej biblioteczki dołączyło także kilka pozycji, które zaprezentuje wam w oddzielnym poście. Zaczynajmy!

Pierwszą i najlepszą książką przeczytaną przeze mnie w kwietniu jest "Harry Potter i Czara Ognia". Wiele osób uważa czwarty tom za swój ulubiony, a ja z przyjemnością dołączyłam do tego grona. Jednak moje zdanie może jeszcze ulec zmianie, bo pozostałe tomy są jeszcze przede mną.

W przerwie od nauki przeczytałam "Małego księcia", który był bardzo przyjemnym powrotem do czasów dzieciństwa.



"13 powodów" jest jedną z tych książek, które dają do myślenia, oraz jedną z tych, które powinno się przeczytać. Książka opowiada o historii dziewczyny, która popełniła samobójstwo. Opowiedziana jest w bardzo ciekawy i oryginalny sposób. Więcej na jej temat tutaj.

"Dwór cierni i róż" jest powieścią na której nieco się zawiodłam, jednak nie będę tutaj nic tłumaczyć, ponieważ wkrótce planuję recenzję tej książki. Powiem tylko, że oceniłam ją na 4/5 .

Ostatnią książką jest "#instaserial o miłości", którą wygrałam w rozdaniu na instagramie u @magical_reading . Powieść była dobra, nic więcej, ani mniej. Jest to autobiografia Nicole, ale trzeba przyznać, że akcja jest lepsza niż w niejednym romansie. Nie ma pojęcia, czy recenzja pojawi się na blogu, postaram się ją napisać.

W komentarzach dajcie znać ile książek przeczytaliście w tym miesiącu i która z nich była najlepsza.

Trzymajcie się!









Udostępnij ten wpis

13 komentarzy :

  1. Ja w kwietniu przeczytałam jedynie 4 książki, ale jestem z nich zadowolona. Właściwie wszystkie mi się podobały, ale najbardziej chyba "JUTRO 2: w pułapce nocy". Mam nadzieję, że maj pójdzie mi lepiej czytelniczo, chociaż mam strasznie dużo nauki i nie wiem co wyjdzie z moich planów. Tak czy siak życzę ci zaczytanego maja! Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;) http://prostoprzezksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i wzajemnie. A twój wynik też jest dobry :)

      Usuń
  2. W kwietniu przeczytałam tylko trzy książki, do nich również zaliczał się "Dwór cierni i róż", jednak większym rozczarowaniem była dla mnie jego kontynuacja
    http://myslacoksiazkach.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie skończyłam "Dwór mgieł i furii". Zakończenie uratowało książkę, nie mogę powiedzieć, że mi się nie podobała ale czegoś mi w niej zabrakło. Miłego wieczoru ♥

      Usuń
  3. U mnie 20 w kwietniu, ale ciężko wybrać najlepszą. Na pewno bardzo podobały mi się "Doskonała pomyłka" i "Lost in a Book" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny wynik, gratuluję. Ja w kwietniu przeczytałam zaledwie dwie książki, w tym jedna z nich to lektura szkolna. No cóż, mogłoby być lepiej. :) "Harry'ego Pottera i Czarę Ognia" muszę dokończyć - utknęłam gdzieś w połowie i ruszyć nie mogę. No cóż, może wkrótce. Jeśli zaś chodzi o "13 powodów"... Zaczęłam serial. Na książkę na razie nie mam ochoty, chociaż nie wykluczam, że kiedyś po nią sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lektury to też książki :) Oglądam serial i podoba mi się. Książka po serialu nie jest konieczna., ale warto sięgnąć za jakiś czas jako odświeżenie serialu.

      Usuń
  5. O takim powitaniu jeszcze nie słyszałem haha :D Czytałem "Dwór" i "Czarę Ognia". Obie książki mega mi się podobały, a co do tej drugiej to mam zamiar za niedługo przeczytać ją po raz drugi. W końcu to Harry :D
    http://maasonpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak przeczytam całą serię też zamierzam przeczytać jeszcze raz, a może dwa? Zobaczymy :)

      Usuń
  6. Ja w kwietniu też nie przeczytałam jakoś dużo, bo cztery książki i bezapelacyjnie "Imperium Burz" oraz "Królestwo Kanciarzy" były the best of the best ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Małego księcia można czytać bez końca - chyba nigdy się nie nudzi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. W kwietniu przeczytałam 10 książek czyli wypadło raczej przeciętnie ;) było kilka pozycji które mnie pozytywnie zaskoczyły jednak większość wypadła średnio. Zapraszam na mój blog tam zrecenzowalam wszystkie przeczytane pozycje, może znajdziesz cos dla siebie . Blog obserwuje i będę wpadać
    Pozdrawiam

    Czytankanadobranoc.blogspot.ie

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.