środa, 18 stycznia 2017

5SOS Book Tag



Cześć!
Dzisiaj przychodzę do was z pierwszym postem na tym blogu. Długo myślałam nad tym postem, aż w końcu zdecydowałam się na 5SOS Book Tag, którego autorką jest Dominika z kanału Desia Czyta

Mam nadzieję, że spodoba się wam moje wykonanie tego Tagu.


1.  She looks so perfect - najładniejsza książka na twojej półce


Z odpowiedzią na to pytanie miałam duży problem, ale wybrałam ilustrowane wydanie Harry’ego Pottera. Ilustracje Jima  Kaya są po prostu cudowne!

2. Amnesia - książka, o której chciałbyś zapomnieć


Bardzo chciałabym zapomnieć o „Wróć, jeśli pamiętasz”, wiem, że dużo osób lubi tę książkę, ja jednak okropnie wynudziłam się podczas czytania.

3. Don't stop - książka, której nie chciałeś kończyć


Nie chcę skończyć książki, którą czytam aktualnie, a jest to „Tajemna historia” Donny Tratt. Jeśli jeszcze nie czytaliście tej książki, to koniecznie wpiszcie ja na listę książek do przeczytania i nie przejmujcie się jej objętością, bo czyta się ją naprawdę szybko.

4. Kiss me kiss me - największy książkowy crush



Tym pytaniem Dominika mnie zabiła, nie potrafię wybrać jednego. Przecież jest tyle cudownych postaci! Ale ostatnio zakochałam się w Ronanie Lynchu z Kruczego cyklu.

5. The only reason - książka kupiona ze względu na okładkę


Ze względu na okładkę kupiłam „Silver. Pierwsza księga snów” i po przeczytaniu muszę powiedzieć, że jej wnętrze także jest super.

6. Permanent vacation - książka, która kojarzy Ci się z latem


Z latem kojarzy mi się cała seria o przygodach Percy’ego Jacksona, może dlatego, że czytałam ja w czerwcu, a może dlatego, że uwielbiam Percy’ego tak samo jak lato.

7. Heartbreak girl - książka, która złamała Ci serce


„November 9” Colleen Hoover złamała mi serce i to nie jeden raz. Jeśli chcecie się porządnie wypłakać to polecam tę książkę.

8. Jet Black Heart - ulubiony czarny charakter



Moim ulubionym czarnym charakterem jest zdecydowanie Sebastian z Darów Anioła, pod koniec 6. tomu płakałam jak dziecko (osoby, które czytały wiedzą o co mi chodzi).

Jak już wspominałam to mój pierwszy post i byłabym ogromnie wdzięczna gdybyście napisali mi co mogę zmienić. 


Udostępnij ten wpis

4 komentarze :

  1. Świetny tag! :D Nic nie zmieniaj, jest dobrze ;* Powodzenia w blogowaniu!
    Zabookowanyswiatpauli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku jak kocham 5sos, właściwie nigdy nie zainteresowałam się czy powstał book tag o nich. Co do najładniejszej okładki to zgadzam się w 100%, chociaż ostatnio pożyczyłam przepiękne wydanie ilustrowane książki "Anioły i demony", szkoda tylko, że musiałam je oddać.
    Pozdrawiam cieplutko i powodzenia w blogowaniu. Mam jedną uwagę, wiem, że wielu osobom nie czyta się dobrze tekstu wyśrodkowanego :)
    myszkarecenzuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.