niedziela, 21 maja 2017

Skam Book Tag


Cześć! Dzisiaj znowu przychodzę do was z Tagiem. Jestem już na bieżąco ze wszystkimi sezonami SKAMu. Na razie czwarty sezon jest moim ulubionym, ale zobaczymy co będzie dalej. Tag znalazłam na blogu Oddam ci książkę.

Noora - bohater, którego wszyscy lubią.

Chyba nie ma osoby, która nie lubiłaby Jace'a z Darów Anioła. Jace jest moim ulubionym bohaterem z serii Clare. Nawet w najmniej odpowiednim momencie potrafi wyjechać z taką ripostą, że wszystkim szczęki opadają. Właśnie za to go uwielbiam.


Eva - bohater, który podjął dużo złych decyzji.

Muszę przyznać, że trochę napociłam się, aby dobrać do tego podpunktu jakąkolwiek postać. W końcu wybór padł na Bena z „November 9” Colleen Hoover. Osobiście bardzo lubię Bena i nawet rzeczy, o których dowiadujemy się na końcu powieści tego nie zmieniły. Jednak bezsprzecznie podjął kilka złych decyzji.

Sana - niedoceniany bohater.

Zdecydowanie Matt Hidalf, wiem, że jest w prawie każdym tagu, który wykonuje, jednak jest on zdecydowanie za mało doceniany. Pewnie większość z was nie wiem o kim mowa, jednak pomęczę was. Poszukajcie sami, hasło "Matt Hidalf" w Google powinno wystarczyć.

Vilde - zbyt naiwny bohater.

Gdy myślę naiwny bohater mam przed oczami Tessę z serii After. Czytając pierwsze dwa tomy nie mogłam uwierzyć, że tak łatwowierni ludzie chodzą po świecie. Rozumiem zaufanie, ale jak można zaufać osobie pokroju Hardina? Vilde kojarzy mi się z Tessą, chociaż jak ta pierwsza jest dla mnie do przyjęcia, to tej drugiej po prostu nie trawię.

Chris Penetrator - typowy bad boy.

Cole z "Alicji w krainie ZOMBI" jest takim typowym złym chłopakiem ze szkoły. Określenie bad boy pasuje do niego idealnie wręcz. Często w autorzy przedstawiają w ten sposób swoje postacie, co nie za bardzo mi się podoba, ale trzeba z tym żyć.
  
Jonas - bohater, z którym chciałabyś się zaprzyjaźnić.

Bardzo, ale to bardzo chciałabym przyjaźnić się z Percy'm. Jest to jeden z bohaterów, których lubi się pomimo wszystko. Jest dla mnie taką młodszą i słodszą wersją Jace'a, a to duży komplement. Pozdrawiam wszystkich fanów Petera Johnsona.

William - bohater, który jest inny niż początkowo ci się wydawało.

Od razu do głowy przyszedł mi Tamlin z serii Dworów Sarah J. Maas (swoją drogą bardzo ją polecam). Z początku był łaskawy, troskliwy, ogólnie nie było się do czego przyczepić. Czytając "Dwór cierni i róż" zachodziłam w głowę dlaczego ludzie go nie lubią, pod koniec mogłam to zrozumieć, ale zastanawiałam się dlaczego aż tak dużo osób go nie lubi. Na początku drugiego tomu zrozumiałam absolutnie wszystko. Ps. Rhys życiem 💖.

Eskild - bohater z najlepszymi tekstami.

Jace. Nie mam nic do dodania. Dobranoc.

Isak - najsłodszy bohater.

Najsłodszą postacią, o jakiej kiedykolwiek czytałam jest Mały Książę. Każdy zapewne wie skąd mój wybór, także bez przedłużania przejdźmy dalej.

Even - bohater, w którym mogłabyś się zakochać.

Mój wybór padł na Maxona z Rywalek. Maxon jest bardzo troskliwy, uroczy i zapewne bardzo przystojny. Feyra powiedziała kiedyś: "Bardzo łatwo byłoby cię pokochać. A jeszcze łatwiej byłoby zostać twoim przyjacielem", te dwa zdania kojarzą mi się właśnie z Maxonem.

 Evak - ulubiony ship.

Na początku chciałabym powiedzieć,  nie lubię Evaka i chyba nic tego nie zmieni. Jeśli już jesteśmy w klimatach LGBT wybieram Malec'a. Oni są tak uroczy w książkach, a przez serial pokochałam Magnusa i Aleca jeszcze mocniej. Nie wiem co bym ze sobą zrobiła, gdyby rozstali się na dobre.

Sonja - bohater totalnie niepotrzebny. 

Chętnie wywaliłabym Simona z Darów Anioła. Tak bardzo mnie denerwował, na szczęście w szóstym tomie był w miarę znośny. Wiem, że był istotnym bohaterem, ale kogo to obchodzi? Na pewno nie mnie.

Buss - najlepsza grupa znajomych.

Gansey, Ronan, Adam, Blue i Noah to paczka do której bardzo chciałabym należeć. Chyba nie muszę tego tłumaczyć. 

W komentarzach chętnie podyskutuję z wami na temat Skamu. Mam co do tego serialu mieszanie uczucia. Dajcie znać, co wy o nim sądzicie. :)




                                                                                                  Trzymajcie się!
Udostępnij ten wpis

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.