piątek, 24 lutego 2017

Serialowy świat Ani #1

Cześć!
Jeśli śledzicie mnie na instagramie z pewnością wiecie, że oglądam dużo seriali i w związku z tym postanowiłam, że co jakiś czas podzielę się z wami moimi ulubionymi. Zaczynajmy!


Teen Wolf Intertitle.png

Na pierwszy ogień idzie Teen Wolf  (Nastoletni wilkołak), czyli mój ulubiony serial. W tym serialu uwielbiam wszystko; aktorów i postacie, które grają (z małymi wyjątkami), fabułę i pomysł (zdaję sobie sprawę, że nie jest to serial najwyższym lotów), sceny akcji, które z czasem są coraz lepsze. Nie mogę wybrać najlepszego czy najgorszego sezonu, bo wszystkie bardzo mi się podobały, no może oprócz pierwszego. Do tej pory wyszło sześć sezonów (w lecie ma być sezon 6B), więc z nadrabianiem może być trochę ciężko, ale myślę, że do lata zdążycie.


isaac lahey teen wolf gif
Trochę o fabule: Scott McCall wiódł spokojne życie, jednak gdy pewnego razu zostaje ugryziony przez wilkołaka, wszystko ulega zmianie. Od teraz lepiej słyszy, jest silniejszy i szybszy. Od tej pory musi nauczyć się także żyć jako wilkołak. W nowej sytuacji pomaga mu się odnaleźć najlepszy przyjaciel, Stiles. Nie mogą pozwolić aby sekret ujrzał światło dzienne. ~ źródło



Riverdale (2016 TV series)

Teraz będę mało orginalna, bo wspomnę o Riverdale, czyli serialu, który jest teraz bardzo popularny i nie znam osoby, której by się nie podobał. Bardzo podobają mi się tutaj postacie, nie są głupie, jeśli wiecie o co mi chodzi. Wyjaśnię to na przykładzie: dziewczyna nie rozpacza, gdy chłopak, którego kocha ją odrzuci, a jej przyjaciółka nie pociesza jej w typowy sposób (ok, to może nie mieć sensu, ale, jeśli oglądacie Riverdale na pewno wiecie o co mi chodzi). Dodatkowo serial jest bardzo estetyczny, a aktorzy/aktorki przystojni/bardzo ładne.


Znalezione obrazy dla zapytania riverdale gif

Trochę o fabule: po rozpoczęciu roku szkolnego w Riverdale, tragiczna śmierć dotyka jednego ze szkolnych złotych chłopców – Jasona Blossoma i od tej pory nic już nie jest takie samo. Archie Andrews jest nadal typowym amerykańskim nastolatkiem, ale wydarzenia lata spowodowały, iż chce on związać swoją przyszłość z muzyką. Nie ma niestety nikogo, kto mógłby być dla niego mentorem. Nic nie da nawet pomoc szkolnego przyjaciela Jughead Jonesa. Dziewczyna z sąsiedztwa – Betty Cooper ukrywa uczucia, którymi darzy Archiego. Do szkoły natomiast przybywa nowa dziewczyna – Veronica Lodge i coś zaczyna iskrzyć między nią a Archiem. To oczywiście tylko kilka głównych postaci i niewielki procent ich życiowych rozterek. ~ zródło





Podobny obraz
Ostatni serial będzie trochę inny, a mowa o The Crown (Korona), czyli serial o Elżbiecie II, który jest zrobiony genialnie. Nigdy nie interesowałam się takimi rzeczami, ale tutaj nie ma miejsca na nudę! Wiadomo, serial jest opary na faktach i akcja nie pędzi jak w np, Teen Wolf'ie. Gra aktorska jest na bardzo wysokim poziomie. Do tej pory wyszedł tylko jeden sezon, a odcinki są małymi filmami, trwają ok. 60 minut. Nawet jeśli nie interesujecie się historią uważam, że warto zapoznać się z tym serialem. Moim znienawidzonym bohaterem jest mąż Elżbiety, Phillip, który jest tutaj okropny. 



Oglądacie jakieś seriale? Jeśli tak, to koniecznie podzielcie się tytułami w komentarzach. Trzymajcie się!
Udostępnij ten wpis

5 komentarzy :

  1. Pierwszy sezon Teen Wolfa już za mną. Nie mogę doczekać się aż obejrzę kolejne sezony.
    Riverdale i The Crown też oglądam i bardzo mi się podobają.
    Uwielbiam również Doctora Who, Sherlocka, Bones i Victorię😍😍
    Pozdrawiam
    mylovearebooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oglądam Sherlocka, ale już się pogubiłam i muszę zacząć oglądać od początku :)

      Usuń
  2. Ja seriale zaczęłam oglądać niedawno- dwa tygodnie temu (z początkiem ferii :p). Póki co oglądam trzy: Skam (od którego zaczęłam, ponieważ dzięki krótkim odcinkom łatwiej było mi jakoś wejść w oglądanie seriali i znaleźć czas), Victorię (którą zaczęłam oglądać ze względu, że obejrzałam pierwszy odcinek w telewizji i bardzo mi się spodobał), oraz wspomniane przez ciebie Ricerdale :D O Teen Wolf słyszałam wiele pochlebnych opinii, lecz trochę przestraszyła mnie ilość sezonów i odcinków do nadrobienia :p
    Pozdrawiam serdecznie i czekam na kolejne posty :D

    Julka z julyinthebookland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skam też oglądam i bardzoo lubię <3 Faktycznie w Teen Wolf'ie jest dużo do nadrobienia, ale serial jest cudowny <3

      Usuń
  3. Oglądałam całkiem sporo seriali, czasem więcej niż czytam. Ostatnio nie mam czasu ani na jedno ani na drugie, tylko w każdy piątek Riverdale i czasem w środku tygodnia PLL. Jednak nie będę zaprzeczać, że seriali się trochę naoglądałam.
    Pozdrawiam cieplutko
    https://myszkarecenzuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.