piątek, 10 lutego 2017

Zombie Apocalypse Book Tag


                                                

Cześć!
Dzisiaj przychodzę do was z kolejnym tagiem. Jak już zdążyliście zobaczyć po tytule jest to Zombie Apocalypse Book Tag, który zobaczyłam u Mai z kanału Maja.K.

Zasady:
Wybierasz 5 lub 10 książek (ja wybrałam 5) i na podstawie losowania, wybierasz książkę, którą kartkujesz i otwierasz na przypadkowo otworzonej stronie. Imię, które zobaczysz jako pierwsze, to będzie osoba przypisana do jednego z dziesięciu punkcików.
No to do dzieła!


Na pierwszy ogień idzie „November 9”.


1. Pierwsza osoba, która zginie
Pierwszą ofiarą będzie… Kyle. O ile dobrze pamiętam Kyle jest bratem Bena, głównego bohatera męskiego. Jeśli mam być szczera jego śmierć jest mi obojętna, bo ledwo go pamiętam.

2. Osoba, której podstawisz nogę, żeby uciec przed zombie
Znowu Kyle, to chyba przeznaczenie, więc chyba nie podstawię nikomu nogi, no chyba, że Kyle odrodzi się jako zombie.

Teraz kolej na „Złodzieja pioruna” wujka Ricka.


3. Pierwsza osoba, która zamieni się w zombie
Pierwszym zombie będzie… Grover, jest mi bardzo przykro. Grover jest jedną z moich ulubionych postaci, ale zawsze mogło być gorzej.

4. Osoba, która podstawi nogę TOBIE, żeby uciec od zombie
Nogę podstawi mi… Luke. Nie jestem tym zaskoczona, przecież to  Luke.

Następną książko jest „Błyskawica widmo” z serii książek o przygodach Matta Hidalfa.


5. Drużynowy idiota
Drużynowym idiotą będzie… pan Hidalf, ojciec Matta. Nie będę tego komentować, bo przecież nie wypada obrażać starszych.

6. Mózg drużyny
Mózgiem drużyny zostaje kapitan Luis Serra z czego bardzo się cieszę. Moja drużyna nie musi się bać, z kapitanem na pewno damy radę.

A teraz mój kochany „Król kruków”


7. Drużynowy medyk
Na stanowisko medyka awansuje… Gansey, mam nadzieję, że Gansey poradzi sobie z tym odpowiedzialnym stanowiskiem. Jeśli nie pojawią się następne posty będziecie wiedzieć dlaczego.

8. Ekspert od broni
Bronią zarządzać będzie… Helen, siostra Ganseya. Jeśli Helen sobie nie poradzi ściągniemy Ronana, który z pewnością  nam pomoże.

Na koniec zostawiłam sobie „Kamień filozoficzny”


9. Awanturnik
Naszym awanturnikiem będzie… Hagrid, nie wiem jak wy, ale ja zaczynam się bać.

10. Kapitan drużyny
A rozkazy wydawać będzie… Snape. Uff, mogło być bardzo źle, ale z profesorem Snapem na czele rozwalimy wszystkie zombie.

Trzymajcie się! 



Udostępnij ten wpis

2 komentarze :

  1. Oh biedny Grover! Uwielbiam go, ale jako zombie może być straszny. Zdecydowanie muszę zrobić ten book tag u siebie :)

    Zapraszam do mnie | BOOKZALEŻNIENIE

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.