wtorek, 14 lutego 2017

Podsumowanie miesiąca // Styczeń '17

Cześć!
Dzisiaj przychodzę do was z podsumowaniem minionego miesiące, czyli stycznia. W styczniu udało mi się przeczytać 5 książek + 400 stron Tajemnej historii.



Pierwszą książka jaką przeczytałam była Opowieść wigilijna, która była moją lekturą. Muszę przyznać, że nie spodziewałam się czegoś super, ale zostałam pozytywnie zaskoczona. Myślę, że nie ma sensu przybliżać wam fabuły tej książki, bo wydaje mi się, że wszyscy doskonale ją znają. Powieść czytało mi się bardzo przyjemnie i oceniłam ją na 4/5 , czyli bardzo wysoko. 

Następną przeczytaną przeze mnie były Rywalki autorstwa Kiery Cass. Książkę tę czytałam po raz drugi i podobała mi się tak samo jak za pierwszym razem. Główną bohaterka jest America, która dostaje się do Eliminacji, dzięki którym ma szansę poślubić księcia Maxona. Ona jednak żywi głębsze uczucia do Aspena, który pozostał w jej rodzinnym mieście. Książkę oceniłam na 4/5 

Później sięgnęłam po kontynuację Rywalek, czyli Elitę. Nie chcę wam spojlerować, więc nie będę opisywać jej fabuły. Podczas lektury na uśmiechałam się, miałam ochotę rzucać książką i płakałam. Uwielbim książki, które wzbudzają we mnie takie uczucia, więc musiałam nagrocić ją 4,5/5 .

Czwartą przeczytaną przeze mnie książką w styczniu był Charlie, którego recenzję możecie przeczytać tutaj

Ostatnią książką był Dotyk Julii, którego autorką jest Tahereh Mafi. Książka opowiada o tytułowej Julii, która ma pewną moc, jej dotyk potrafi zabijać. Komitet Odnomy chce wykorzystać jej moc, dzięki czemu na jej drodze pojawiają się Adam i Warner i jak się zapewne domyślacie rozwija się wątek miłosny. Bardzo podoba mi się styl autorki jak i pomysł. Książkę oceniłam na 3,5/5 .

Trzymajcie się!

Udostępnij ten wpis

2 komentarze :

  1. Gratuluję wyniku :)
    Ja w styczniu przeczytałam pięć książek ^^

    Pozdrawiam, Natalia z bloga http://ksiazkomoaniaczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Rywalki były super!
    Zapraszam do siebie: http://magical-reading.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.