niedziela, 5 marca 2017

Podsumowanie miesiąca // Luty '17

Cześć!
Dzisiaj przyszła pora na podsumowanie miesiąca. Luty był bardzo pracowitym miesiącem i nie miałam dużo czasu na czytanie. Udało mi się przeczytać trzy książki w tym lekturę i książkę na konkurs, tylko jedną książkę przeczytała dla przyjemności. Zaczynajmy!


Pierwszą książką jest "Balladyna" Juliusza Słowackiego. Lektura podobała mi się, ale nie wkradła się na listę moich ulubionych.

Nastą książką jest biografię Matki Anny Kaworek, którą czytałam na konkurs.

Ostatnią książka jest "Przebudzenie króla" autorstwa Maggie Stiefvater, która otrzymała ode mnie 4,5/5 . Zbiorczą recenzję Kruczego cyklu możecie przeczytać tutaj.

Trzymajcie się!
Udostępnij ten wpis

1 komentarz :

  1. W tym miesiącu też nie miałam czasu na czytanie i niestety przeczytałam tylko 2:/
    Obserwuję i Pozdrawiam :D
    http://bookcaselover.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.