czwartek, 30 marca 2017

Podsumowanie miesiąca - marzec '17

Cześć! Kolejny miesiąc za nami, nie mogę uwierzyć, że czas płynie tak szybko. Marzec, tak jak luty nie był najlepszym miesiącem po względem czytelniczym. Udało mi się przeczytać trzy książki, ale nie jest to spowodowane brakiem czasu, lecz brakiem chęci do czytania.



Pierwszą książką, którą udało mi się przeczytać, a raczej dokończyć są "Papierowe miasta". Książka kompletnie nie przypadła mi do gustu, a więcej na jej temat tutaj.

Kolejną, tym razem genialną książką jest "Syn Neptuna" autorstwa Ricka Riordana. Po recenzję zapraszam tutaj.

Ostania książka to "Dziedzictwo ognia" Sarah J. Maas. Wiele osób mówi, że seria Szklany tron z tomu na tom staje się coraz lepsza, na początku myślałam, że jest to niemożliwe, jednak autorka wymyśliła takie rzeczy... Niedługo (mam nadzieję) pojawi się recenzja tej książki.

Trzymajcie się!
Udostępnij ten wpis

4 komentarze :

  1. Czekam z niecierpliwością na recenzję "Dziedzictwo ognia"! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam dużo złych opinii na temat Papierowego Miasta ☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziś skończyłam czytać "Dziedzictwo ognia" i jestem zachwycona! Niestety muszę poczekać, na "Krolową cieni" bo nie mam jeszcze jej w swojej kolekcji. Pozdrawiam Natalia z bookinoman.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety nie mogę się odnieść do niczego, bo żadnej z tych książelementów nie czytałam, ale mam zamiar przeczytać Papierowe miasta w te wakacje.

    Pozdrawiam cieplutko
    myszkarecenzuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.