środa, 28 czerwca 2017

Co będę czytać w wakacje?


Cześć! Wakacje rozpoczęły się już kilka dni temu. Dzisiaj postaram przybliżyć wam moje czytelnicze plany na wakacje. Jestem pewna, że nie uda mi się przeczytać tych wszystkich książek. Ale spróbować zawsze warto.



W pierwszej kolejności będą książki, które posiadam, znalazłam u babci lub jakiś czas temu wypożyczyłam z biblioteki.

1. Cały Kruczy Cykl, czyli: "Król kruków", "Złodzieje snów", "Wiedźma z lustra" oraz "Przebudzenie króla" Maggie Stiefvater - po raz drugi
2. "Endgame. Wezwanie"
3. "Inferno" Dan Brown
4. "Czas Żniw", "Zakon mimów" Samantha Shannon
5. "Znak Ateny"
6. "Trzej muszkieterowie" Alexandre Dumas
7. "Duma i uprzedzenie" Jane Austen
8. "Spotkanie w Bagdadzie" oraz "Morderstwo w Orient Expressie" Agatha Christie
9. "Duchowne życie zwierząt" Peter Wohlleben


Teraz kolej na książki, które mam ochotę przeczytać i być może je kupię.

1. "Zanim się pojawiłeś" Jojo Moyes
2. "Szeptucha" Katarzyna Berenika Miszczuk
3. "Buntowniczka z pustyni" Alwyn Hamilton
4. "Zaginięcie" Remigiusz Mróz
5. "Światło, którego nie widać" Anthony Doerr

I to w sumie koniec mojej listy. Udanych i zaczytanych wakacji!
Udostępnij ten wpis

6 komentarzy :

  1. Kilka świetnych tytułów masz na tej liście :) Zaczytanych wakacji!

    OdpowiedzUsuń
  2. "Zanim się pojawiłeś" jest cudowne - polecam :D A "Buntowniczkę z pustyni" i "Szeptuchę" również chciałabym przeczytać ;P

    Zabookowany świat Pauli

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam duże oczekiwania względem tych książek :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też myślę nad przeczytaniem "Szeptuchy". Miłego czytania!
    http://bookcaselover.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.