sobota, 15 lipca 2017

Plany czytelnicze na Read Week (17.07 - 23.07.2017)

Cześć! Jak wiecie, lub nie, Reda Week zbliża się wielkimi krokami. Dzisiejszy post będzie w całości poświęcony temu wydarzeniu. Jeśli ktoś nie wie czy jest Read Week śpieszę z wyjaśnieniami. Jest to maraton czytelniczy zorganizowany przez Huberta (Thelunabook), Olę (Reading With Percy) oraz Alicję (Alicja w Krainie Książek). Na każdy dzień przygotowana jest inna kategoria. Każde wyzwanie można interpretować dowolnie, do kilku wyzwań można dopasować jedną książkę.



Dzień pierwszy - Książka z letnią okładką 

Do tej kategorii wybrałam "Buszującego w zbożu" autorstwa J.D. Salinger. Książka ma piękną żółtą okładkę, słońce jest "żółte", w lecie jest dużo słońca. To chyba ma jakiś sens. 

Dzień drugi - Książka przypominająca czasy dzieciństwa

Nikt nie powinien być zdziwiony moim wyborem. "Mały książę" to bajka, którą mama nieraz czytała mi na dobranoc. 

Dzień trzeci - Co nieco klasyki latem

Myślę, że z czystym sercem mogę przypisać tej kategorii "Harry'ego Potter'a i Komnatę Tajemnic".
Dzień czwarty - Wakacyjny re-read, czyli książka, którą czytałeś/aś w wakacje

Po raz drugi "Harry Potter i Komnata Tajemnic".

Dzień piąty - Letni dreszczyk - książka, przy której się przestraszysz

Do tej kategorii najlepiej pasowałby King, lecz nie mam ochoty na horrory i tego typu książki. Wybrałam więc "Inferno", patrzcie na tę kategorię z przymrużeniem oka. 

Dzień szósty - Wakacje - książka z siedmioliterowym tytułem

Tutaj także pasuje mi "Inferno"

Dzień siódmy - Przeczytaj 1000 stron podczas całej akcji

Z moich obliczeń wynika, że jeśli przeczytam te wszystkie książki suma ich stron będzie wynosić 1322. Zaliczone z nawiązką. 

Bierzecie udział w Read Weeku? Jeśli tak, to jakie książki wybraliście? 

Trzymajcie się!
Udostępnij ten wpis

6 komentarzy :

  1. Życzę powodzenia i cieszę się, że bierzesz udział! <3 U mnie na blogu już pojawił się TBR, a więc zapraszam ☺

    Hubert z Thelunabook
    http://maasonpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawa akcja. Życzę powodzenia. :)

    Pozdrawiam serdecznie. :)
    niezapomniany-czas-czyli-o-ksiazkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie brałam udziału w tego typu wyzwaniach - wolę czytać nie na czas, a dla relaksu. Ale Harry'ego i tak kiedyś będę musiała przeczytać. :D

    Obserwuję!
    NaD okładkę ‹dawne LimoBooks :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Koniecznie musisz przeczytać Harry'ego!

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.