sobota, 20 stycznia 2018

Kwartalne podsumowanie czytelnicze // wrzesień, październik, listopad, grudzień

Cześć! Może zauważyliście, że nie od początku roku szkolnego nie pojawiło się ani jedno podsumowanie miesiące. Nie wiedzę sensu w tłumaczeniu się wam z tego. Po prostu doba jest za krótka. Jeśli chcecie być na bieżąco z tym co czytam zapraszam do zakładki goodreads, która przeniesie was na mój profil. W tym podsumowaniu nie będę rozpisywać się tak jak zawsze. Mam nadzieję, że mi to wybaczycie. Korzystając z okazji zapowiadam, że w najbliższym czasie powinny pojawić się posty o najlepszych i najgorszych książkach tego roku.



Wrzesień:
1. "Pusta Noc" Paulina Hendel 4/5  
2. "Chłopak z Innej Bajki" Kasie West 3,5/5 
3. "Księga Luster" Adam Faber 3,5/5  
4. "Szósta Wron" Leigh Bardugo -4,5/5 

Najlepszą książką przeczytaną przeze mnie we wrześniu jest "Szósta wron". Książka od pierwszych stron powaliła mnie na kolana swoim niezwykłym, mrocznym klimatem. Więcej o niej już niebawem. A o pozostałych książkach wypowiadałam się w recenzjach, więc zapraszam.
Październik:
1. "Consolation" Corinne Michaels 3/5 
2. "Stary człowiek i morze" Ernest Hemingway 2,5/5 
3. "Król kier" Aleksandra Polak 3,5/5 

Myślę, że w październiku barsziej do gustu przypadł mi "Król kier" Aleksandry Polak, pewnie dlatego, że "Consolation" to typowy romans, a takich książek nie czytam za często. "Stary człowiek i morze" był moją lekturą szkolną, nie mogę powiedzieć, że to zła książka, ale nie podobała mi się za bardzo.

Listopad:
1. "Czerwone słońce" Paulina Hendel 4/5 
2. "Cztery" Veronica Roth 2/5 
3. "Kamienie na szaniec" Aleksander Kamiński 4,5/5 
4. "Conviction" Corinne Michaels 3,5/5
W listopadzie przeczytałam prawie same dobre książki. Notatkę o 'Czerwonym słońcu" mogliście już czytać. "Cztery" to nie tylko najgorsza książka tego miesiąca, ale także roku. "Kamienie na szaniec" czytałam jż poraz drugi, tym razem jako lekturę. Doszukałam się w niej dużo więcej wartości, jeśli jej nie czytaliście serdecznie wam ją polecam. "Conviction", kontynuacja "Consolation" była nieco lepsza i nieco zdziwiłam się czytając ją.
Grudzień:
1. "Czarny amulet" Adam Faber 3,5/5 
2. "Cinder" Marissa Meyer 4,5/5 
3. "Fantastyczne zwierzęta i jak je zaleźć" -2,5/5 

Grudzień nie był najlepszym miesiącem. Fantastyczne zwierzęta to jedna z największych porażek togo roku, nawet nie wiem dlaczego dałam jej tak wysoką ocenę. "Czarny Amulet" był bardzo przyjemny, ale "Cinder" była świetna!
Trzymajcie się,
Ania.
Udostępnij ten wpis

1 komentarz :

  1. Gratuluję wyników! :) Z Twoich list czytałam tylko "Kamienie na szaniec".

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.